Психологічна служба
Телефони гарячих ліній
«Психологічна допомога під час війни»
Освітній онлайн-курс «Життєстійкість молоді в умовах кризи»
Lifeline Ukraine – це національна, професійна лінія з питань профілактики самогубств та підтримки психічного здоров’я
Психологічний тренажер для підлітків
Організація психологічної-педагогічної роботи щодо запобігання самогубств в освітньому середовищі
Міфи та факти про самогубство
Позитивна мотивація – шлях успіху!
Поведінкові розлади
На допомогу куратору «Булінг в навчальному закладі»
Організація дистанційного навчання в системі позашкільної освіти
Психологічні поради щодо професійної діяльності педагога в умовах карантину
Профілактика синдрому емоційного вигорання
Педагогічні заповіді
Як зацікавити студентів до навчання
«ПОПЕРЕДЖЕННЯ НАСИЛЬСТВА В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ» МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Календар турботи про себе
Підтримка позитивного клімату в групі як профілактика негативних явищ в студентському середовищі
Пам'ятка викладачу: «Як запобігти булінгу в студентській спільноті»
Діти і Інтернет
Безвихідних ситуацій небуває
«Як допомогти дитині підготуватися до ЗНО»
Особливості підліткового віку
Підліток в домі. Поради для батьків
Заповіді для батьків
Як ефективно вирішувати конфлікти
Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення
Переваги та небезпеки користування інформаційно-комунікативними технологіями
Робота на заліковку: чи діє метод бумеранга
Тренуємо свою пам'ять
Поради студентам по підготовці до ЗНО
«Як зменшити емоційну напругу перед та під час ЗНО»
Як організувати свій час під час дистанційного навчання
Наказ 38-Поради підліткам як захистити своє психічне здоров'я під час коронавірусу (COVID-19)
Торгівля людьми – злочин проти людства!
Готуємось до співбесіди
Депресія! Як з нею боротися?
Риси, які відштовхують від вас людей
СЛУЖБА ЕКСТРЕНОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ «ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ»
Кампанія проти кібербулінгу
Сила мовчання: ніхто не зруйнує те, про що не знає
Національна дитяча гаряча лінія
Про кібербулінг
Що робити, щоб зменшити ризик кібербулингу і що робити коли це трапляється
Адекватна самооцінка – запорука успіху!
Вимоги до поведінки в конфлікті
Якщо щастя не сьогодні – то коли?
Швидкий результат…
Це цікаво знати! Ефективний засіб збереження здоров'я
Це корисно знати… Як зберегти позитив і спокій у важкій ситуації
Зарядка з медіаграмотності
Протидія булінгу
- Що таке булінг
- Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти
- План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти
- Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)
- Зразок заяви
Телефони довіри
- Дитяча лінія 0800500225 або 116111 (для дзвінків з мобільного). Лінія працює у робочі дні з 12.00 до 20.00 та суботу з 12.00 до 16.00;
- Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116000;
- Гаряча лінія з питань запобігання насильству, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0800500335 або 116123, що є безкоштовним з усіх мобільних телефонів;
- Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0800501720;
- Уповноважений Президента України з прав дитини 0442557675;
- Центр надання безоплатної правової допомоги 0800213103;
- Національна поліція України 102.
При порушенні прав дитини звертайтесь
Національна «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» з питань запобігання насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога): 0800500335 та 116123 (безкоштовно з міських телефонів).
Національна дитяча «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» Центру «ЛА СТРАДА-УКРАЇНА»: 0800500333 (для дзвінків з мобільного)
Практичний психолог
Ірина Владиславівна Марченко
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН ПСИХОЛОГ?
Можна сказати, що до психологів всі вже звикли. Ці фахівці допомагають вирішувати особистісні проблеми, проводять психологічне тестування, тренінги, складають психологічні портрети і характеристики і багато чого іншого. Якщо є якась тривога, візит до психолога допоможе розібратися з ситуацією, з емоційним станом дитини об'єктивно. Виявити причини виникнення труднощів, якщо вони є.
Але про психологів іноді існує така думка, що візитом до цього фахівця підлітки підтверджують свою «ненормальність». Це, звичайно ж, не так: психолог, взагалі, працює тільки з психічно здоровими людьми. Довіртесь собі, дозвольте психологу Вам допомогти, адже Ви варті того, щоб бути щасливими. Тому індивідуальна консультація у психолога – це час, який належить тільки Вам! Це час та місце, де можна вільно думати та відчувати, аналізувати та змінюватися, ефективно вирішуючи всі свої життєві проблеми.
На консультації у психолога Ви зможете зрозуміти, чому виникають складнощі та проблеми у Вашому житті та як їх можна уникати або долати.
Це можливість поміркувати про себе та своє життя, можливість визначитися з тим, як саме Ви хочете жити, які стосунки з навколишніми мати, як зробити своє життя наповненим натхненням та енергією.
Робота психологічної служби навчального закладу спрямована на вирішення конкретних проблем, з якими звертаються студенти, їхні батьки, викладачі та співробітники.
Пам’ятайте!
- Якщо ви у небезпеці
- Якщо над вами знущаються
- Якщо ви потребуєте допомоги
- Якщо ви самотні у своєму стані
залишайтесь спокійними!
Не робіть своє життя самотнім! Звертайтесь до професіоналів! Шукайте підтримку!
Телефонуйте!
Міський відділ освіти 2-60-28;
Служба у справах неповнолітніх 2-52-04;
Соціальна служба для дітей, сім'ї та молоді 2-43-48;
Кримінальна поліція у справах неповнолітніх 2-22-42;
Сумський «міський кризовий центр» 8(0542)62-18-34;
Телефон довіри м. Суми (05442)-33–40-50;
або
Звертайтесь до кабінету психолога вишу
(3-й поверх навчального корпусу №2)
Наша сторінка на Facebook
Ми гарантуємо не розголошувати Вашу інформацію!