Відокремлений структурний підрозділ «Глухівський агротехнічний фаховий коледж СНАУ» запрошує учнів 9-х та 11-х класів, а також випускників професійної (професійно-технічної) освіти на навчання. Телефони для довідок: 068-481-75-51. Viber: 095-707-46-68.

За результатами конкурсу на кращий вебсайт серед закладів фахової передвищої освіти «EDUCATION WEBSITE 2024» наш сайт став переможцем у номінації «Кращий інтуїтивний дизайн».

Детально про системи утримання, годівлі та управління мікрокліматом

На відділенні електроенергетики Глухівського агротехнічного фахового коледжу СНАУ відбулася гостьова лекція за участі керівника проектів представництва «Біг Дачмен Інтернешнл Гмбх» в Україні Олега Архипченка.

Завідувач, викладачі та студенти відділення заслухали інформацію про історію заснування й утворення назви компанії Big Dutchman – провідного світового виробника інноваційних систем утримання, годівлі та управління мікрокліматом, яка також займається повним циклом становлення господарств: від проектування та до виробництва й реалізації обладнання.

Ця сфера сьогодні, як ніколи, потребує висококваліфікованих кадрів, – звернувся до здобувачів освіти Олег Миколайович. – Почуйте мене: навчайтеся сумлінно! Я впевнений, що в такому випадку у ваc не виникне ніяких проблем із працевлаштуванням.

Фахівець детально ознайомив присутніх із діяльністю компанії, яка не просто збирає обладнання, а й сама виготовляє системи мікроклімату для тваринницьких приміщень.

Загалом мова йшла про концепцію будівництва свинокомплексів і пташників, конструкції та матеріали, необхідні для цього. На слайдах пан Олег продемонстрував системи утримання тварин, серед яких приміщення для кнурів і свиноматок; будівлю для запліднення; зони очікування, опоросу, дорощування та відгодівлі. Показав пластикову та чавунну щілинні підлоги; системи годівлі та напування, подачі сухого та рідкого кормів; годівниці; дозатори; кормокухні. Велику частину лекції Олег Архипченко приділив системам забезпечення мікроклімату; обігріву та охолодження; вентиляції, а також утилізації гною.

Насамкінець викладачі та студенти ставили запитання, які виникли в них під час прослуховування лекції.