ВСП «Глухівський агротехнічний фаховий коледж СНАУ» запрошує учнів 9-х та 11-х класів, а також випускників професійної (професійно-технічної) освіти на підготовчі курси для вступу на навчання. Телефони для довідок: 068-481-75-51. Viber: 095-707-46-68.

За результатами конкурсу на кращий вебсайт серед закладів фахової передвищої освіти «EDUCATION WEBSITE 2024» наш сайт став переможцем у номінації «Кращий інтуїтивний дизайн».

Успішна співпраця

На відділенні економіки та інформаційних технологій відбулася зустріч зі стейкхолдерами ОПП «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок».

Під час заходу коледж представляли: завідувач відділення економіки та інформаційних технологій Вікторія Косенко та гаранти освітньо-професійної програми Оксана Дзекелева й Людмила Коренівська.

З числа зовнішніх стейкхолдерів участь у зустрічі взяли начальниця Глухівського управління Шосткинської філії Сумського обласного центру зайнятості Ірина Арсьонова та випускниця 2024 року Анастасія Бороденко. В якості внутрішнього стейкхолдера виступила студентка відділення Валерія Петрусенко.

Після продуктивного обговорення ухвалили низку важливих рішень. Зокрема йшлося про розширення годин на фінансові дисципліни для поглиблення професійних компетентностей. Так, збільшення кількості кредитів із дисципліни «Страхові послуги» з 3 до 4 кредитів дозволить поглибити теоретичну підготовку, розвинути практичні навички управління ризиками та підвищити рівень професійної компетентності студентів для роботи в сучасних умовах фінансового ринку. Це доцільно під час реформування фінансової системи та інтеграції у європейський простір, коли стрімко зростає потреба у кваліфікованих фахівцях, а нові види страхування (життя, медичне, аграрне, кіберстрахування) вимагають оновлення змісту курсу та збільшення часу на їх вивчення.

Проаналізувавши освітньо-професійну програму «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», запропонували зменшити кількість кредитів із дисципліни «Інформатика і комп’ютерна техніка та STEM-технології» з 4 кредитів на 3, бо сучасні здобувачі освіти вже мають базові знання з інформатики. Тому частина годин, відведених на цю освітню компоненту, може бути перерозподілена на профільні дисципліни без шкоди для цифрової підготовки. Такі заходи дозволять оптимально використовувати навчальний час для формування ключових професійних компетентностей, зменшивши дублювання матеріалу та підвищивши якість фахової підготовки.