ВСП «Глухівський агротехнічний фаховий коледж СНАУ» запрошує учнів 9-х та 11-х класів, а також випускників професійної (професійно-технічної) освіти на підготовчі курси для вступу на навчання. Телефони для довідок: 068-481-75-51. Viber: 095-707-46-68.

За результатами конкурсу на кращий вебсайт серед закладів фахової передвищої освіти «EDUCATION WEBSITE 2024» наш сайт став переможцем у номінації «Кращий інтуїтивний дизайн».

Актуальні питання організації освітнього процесу в сучасних умовах

У Глухівському агротехнічному фаховому коледжі СНАУ відбулося чергове засідання Школи педагогічної майстерності.

Голова ШПМ Лариса Володько надала інформацію щодо організації ефективної комунікації зі здобувачами освіти та батьками в цифровому середовищі. Доповідачка звернула увагу на цифрові платформи та інструменти комунікації, принципи ефективної цифрової комунікації, форми взаємодії викладача зі здобувачами освіти та батьками, використання сучасних онлайн-платформ, месенджерів, освітніх сайтів для підвищення взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу. Крім цього, Лариса Анатоліївна наголосила на важливості зворотного зв’язку, доброзичливого тону спілкування та цифрової культури педагога.

Друге питання стосувалося організації освітнього процесу у змішаному форматі. Завідувач методичного кабінету Олена Суровицька розповіла про переваги поєднання очного та дистанційного навчання, зупинилася на основних аспектах змішаного навчання, представила його моделі (ротаційну, гнучку, особистісно орієнтовану, збагаченого віртуального середовища). Олена Іванівна зазначила, що роль викладача полягає не лише в передачі знань, а й у координації інформаційного потоку.

Завершальним етапом зустрічі стало обговорення участі викладачів у конкурсі «Педагогічний ОСКАР-2026». Зокрема організатори зустрічі представили умови конкурсу, критерії оцінювання та запропонували підготувати творчі роботи, що відображають інноваційний досвід педагогів коледжу.

Проведення Школи педагогічної майстерності сприяло підвищенню професійної компетентності викладачів, розвитку їхніх цифрових навичок і мотивації до впровадження нових педагогічних ідей у практику навчання, – підсумувала Лариса Володько.