Діджитал маркетинг у добу вірусних трендів
Студенти 41М групи разом із викладачем Людмилою Коренівською відвідали гостьову лекцію доцентки кафедри маркетингу та логістики СНАУ Вікторії Мусієнко.
Йшлося про діджитал маркетинг у добу вірусних трендів. Передусім лекторка розмежувала поняття вірусної реклами та вірусного маркетингу. Надавши інформацію про ефективні техніки останнього, виокремила переваги та недоліки вірусного маркетингу.
Також пані Вікторія виділила основні види, робочі прийоми та критерії успішного вірусного маркетингу. Окремо приділила увагу майданчикам для поширення вірусного контенту й лайфхакам для його створення.
Лекція містила багато різних цікавих прикладів, які вдало ілюстрували теоретичний матеріал.
















