Відокремлений структурний підрозділ «Глухівський агротехнічний фаховий коледж СНАУ» запрошує учнів 9-х та 11-х класів, а також випускників професійної (професійно-технічної) освіти на навчання. Телефони для довідок: 068-481-75-51. Viber: 095-707-46-68.

За результатами конкурсу на кращий вебсайт серед закладів фахової передвищої освіти «EDUCATION WEBSITE 2024» наш сайт став переможцем у номінації «Кращий інтуїтивний дизайн».

На шляху до професійного зростання

Студенти 11ББП та 21ББП груп і викладачі відділення будівництва взяли участь у круглому столі «Ресурсозабезпечення в будівництві».

Модератором зустрічі виступила доцент кафедри будівництва та експлуатації будівель, доріг та транспортних споруд СНАУ, кандидат економічних наук Людмила Богинська.

Людмила Олексіївна детально охарактеризувала термін «ресурсозабезпечення», виокремивши матеріальні ресурси: бетон, метал, дерево, ізоляційні матеріали; технічні ресурси: будівельна техніка, механізми, інструменти; трудові ресурси: кваліфіковані працівники, інженери, проєктанти; енергетичні ресурси: електроенергія, паливо, альтернативні джерела; фінансові ресурси: інвестиції, кредити, бюджетне фінансування; інформаційні ресурси: проєктна документація, цифрові платформи, BIM-технології.

Під час обговорення особливу увагу приділили структурі основних фондів — матеріально-речових засобів праці, які використовуються у виробництві протягом тривалого часу й поступово переносять свою вартість на продукцію через амортизацію. У будівництві їх структура має свою специфіку, зумовлену особливостями галузі: мобільністю, сезонністю, тривалим циклом виробництва, необхідністю переміщення ресурсів на різні об’єкти тощо.

Ця зустріч є важливою для наших бакалаврів, — говорить завідувачка відділення будівництва Тетяна Бєлікова. — Завдання молодих фахівців — уміти адаптуватися до змін, упроваджувати інновації та працювати з урахуванням національного контексту в умовах України і особливо в період відновлення важливо оптимізувати використання наявних ресурсів, оновлювати зношені фонди та впроваджувати інноваційні рішення.