Шляхи розвитку та вдосконалення

У читальній залі Глухівського агротехнічного фахового коледжу СНАУ відбулося планове засідання педагогічної ради.

Насамперед керівник вишу Анатолій Литвиненко відзначив кращих із кращих викладачів. Вручив грамоту за високий професіоналізм, багаторічну сумлінну працю, ефективне впровадження інноваційних педагогічних технологій, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих фахівців Вірі Хлонь, яка залишає посаду завідувачки відділення будівництва, однак продовжить уже як викладач ділитися досвідом із колегами та студентами.

Завідувачка навчально-методичним кабінетом Ірина Хлонь отримала сертифікат, який засвідчує, що вона стала лауреатом у номінації «Методична розробка уроку» ІХ-го Всеукраїнського конкурсу «Творчий вчитель – обдарований учень» із роботою «Творчість Джорджа Оруелла. Повість «Скотоферма». Конспекти занять з теми».

За активну участь у проведенні навчально-методичних заходів, ефективне впровадження інноваційних педагогічних технологій, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих фахівців нагородили Віталія Бірюка, Світлану Бондаренко, Сергія Гороха, Людмилу Коренівську, Тетяну Лук’яненко, Ганну Мелуту, Сергія Петрушова, Віктора Сашньова, Миколу Суровицького та Віталія Шельпякова.

Після цього представили нову завідувачку відділення будівництва Лілію Гриценко. Олену Артемову обрали секретарем педагогічної ради та затвердили склад педагогічної ради на 2021-2022 навчальний рік.

Далі Анатолій Васильович презентував план роботи педради в новому навчальному році, відзвітував щодо роботи педагогічного колективу у 2020-2021 н.р. Крім цього, керівник представив стратегію розвитку закладу на 2021-2025 роки.

Вкотре новий навчальний рік розпочинається в напружених умовах, адже продовжує поширюватися коронавірусна хвороба, яка стала викликом для освіти. І відлуння цього буде відчуватися багато років у нашому суспільстві. Але, попри це, ми маємо забезпечити належний рівень освіти для її здобувачів. Ми не маємо права жити одним днем – завтрашні зміни слід планувати сьогодні. Треба брати до уваги, що найближчі 5-10 років деякі професії просто зникнуть. При цьому має бути чітке усвідомлення, що нова спеціальність не з’являється з повітря. Повинна бути база, викладачі, робочі місця, де реалізують себе випускники, – звернувся до присутніх Анатолій Литвиненко. – Міцного всім здоров’я та витримки. Рухаймося вперед перегорнувши історію попереднього навчального року. Нині ми можемо не соромитися дивитися в очі: до коледжу йдуть, нам довіряють.

В обговоренні питання взяли участь заступники директора: Олександр Дещенко, Денис Овсянко та Михайло Кліндух. Зокрема, мова йшла про формування контингенту, якісні показники знань, кадрову політику (підвищення кваліфікації, атестацію педагогічних працівників), науково-методичну роботу та роботу з обдарованими студентами, іміджеві заходи, співпрацю з агробізнесом (вітчизняним і закордонним), роботу бібліотеки та медіацентру, практичну підготовку, здобуття робітничих професій, виховну та спортивно-масову роботу, студентське самоврядування, адміністративно-господарську та фінансову діяльність.

Серед основних напрямків діяльності на 2021-2022 н.р. – забезпечення безперервного професійного розвитку педагогічних кадрів, здійснення внутрішнього моніторингу, створення умов для реалізації творчого потенціалу учасників освітнього процесу, акредитація та ліцензування освітньо-професійних програм, розширення міжнародної співпраці, здійснення практичної підготовки відповідно до державних стандартів, проведення особистісно-орієнтованої виховної роботи, збереження контингенту, дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час здійснення освітнього процесу тощо.

У минулому навчальному році світова пандемія безпосередньо впливала на функціонування нашого закладу: доводилося вживати безпрецедентних заходів безпеки для учасників освітнього процесу, комбінувати форми організації освітнього процесу, – зазначив методист коледжу Олександр Гладушка. – Не дивлячись на всі проблеми епідемічного характеру нам вдалося мінімізувати використання дистанційної форми здобуття освіти. В окремих випадках використовувалася змішана форма, причому практики ми намагалися провести тільки за очною формою.

Насамкінець Олександр Федорович закцентував увагу на затвердженні положень, що регламентують окремі напрямки діяльності закладу; інструкцій; методичних рекомендацій; зразків навчально-методичної документації.

Протягом засідання були ухвалені відповідні проекти рішень.