Молодий педагог: адаптація та наставництво
В електронній читальній залі ГАТІ СНАУ відбулося чергове засідання Школи педагогічної майстерності.
Досвідчений викладач, голова Школи педмайстерності Лариса Володько розповіла присутнім, як провести заняття розумно з точки зору психології. Зокрема, вона порадила молодим педагогам використовувати метод асоціацій, звукові гойдалки, інколи переривати промову, спілкуватися з аудиторією, дарувати доречну усмішку, адже вона може зняти напругу в аудиторії. Закликала не використовувати у своїй мові фрази-кліше: «це треба вам, а не мені», «якщо ви такі розумні, то встаньте і проведіть за мене заняття» й інші. До того ж поділилася з присутніми рецептом хорошого робочого настрою.
Після цього Лариса Анатоліївна звернула особливу увагу на вимоги до оформлення документації, запропонувала якомога частіше відвідувати заняття досвідчених педагогів і розпочати підготовку до конкурсу «Педагогічний Оскар».