ВСП «Глухівський агротехнічний фаховий коледж СНАУ» запрошує учнів 9-х та 11-х класів, а також випускників професійної (професійно-технічної) освіти на підготовчі курси для вступу на навчання. Телефони для довідок: 068-481-75-51. Viber: 095-707-46-68.

За результатами конкурсу на кращий вебсайт серед закладів фахової передвищої освіти «EDUCATION WEBSITE 2024» наш сайт став переможцем у номінації «Кращий інтуїтивний дизайн».

На порядку денному – інновації в педагогіці

Завідувачі відділень Глухівського агротехнічного фахового коледжу СНАУ взяли участь у дводенному заході з підвищення кваліфікації завідувачів відділень закладів фахової передвищої освіти, організованому Науково-методичним центром ВФПО.

«Використання інноваційних педагогічних технологій та інтернет-сервісів в освітньому процесі – ключові аспекти якісної освіти» – саме таку тему розглянули під час онлайн-зустрічі завідувачі відділень: агроінженерії – Вячеслав Чалий, будівництва – Тетяна Бєлікова, електроенергетики – Віталій Ладижев, економіки та інформаційних технологій – Віта Суглобова й заочного – Світлана Самофалова разом із колегами з інших навчальних закладів.

Протягом першого дня говорили про особливості підготовки фахового молодшого бакалавра в умовах сучасних викликів, акредитацію освітньо-професійної програми закладів фахової передвищої освіти, центр кар’єри як інструмент реалізації інноваційних стратегій професійного становлення студентів і “Портфоліо у хмарі” – цифрову технологію, що допомагає розкрити потенціал викладача. Крім цього, спікери поділилися досвідом дистанційної співпраці зі стейкхолдерами, створення вебсайту спеціальності, а також представили ідею «Коледж онлайн: віртуальна диспетчерська як центр управлінської комунікації».

Другий день був не менш продуктивним, адже йшлося про музей коледжу в онлайн-форматі, створення кваліфікаційного центру, роль НМЦ ВФПО у впровадженні дуальної форми навчання та моніторинг якості освіти. Доповідачі не оминули увагою й онлайн сервіс Genially як сучасний погляд на освітню взаємодію, електронні освітні ресурси як драйвери змін, а також моніторинг якості освітнього процесу в реальному часі через навчальну хмару “ЛКЛАУД”. Також озвучили не менш важливу за попередні наразі тему – психологічну стійкість як ресурс профілактики професійного вигорання.

Насамкінець підбили підсумки зустрічей та провели тестування завідувачів відділень, закріпивши таким чином отримані протягом підвищення кваліфікації знання.