На порядку денному – інновації в педагогіці
Завідувачі відділень Глухівського агротехнічного фахового коледжу СНАУ взяли участь у дводенному заході з підвищення кваліфікації завідувачів відділень закладів фахової передвищої освіти, організованому Науково-методичним центром ВФПО.
«Використання інноваційних педагогічних технологій та інтернет-сервісів в освітньому процесі – ключові аспекти якісної освіти» – саме таку тему розглянули під час онлайн-зустрічі завідувачі відділень: агроінженерії – Вячеслав Чалий, будівництва – Тетяна Бєлікова, електроенергетики – Віталій Ладижев, економіки та інформаційних технологій – Віта Суглобова й заочного – Світлана Самофалова разом із колегами з інших навчальних закладів.
Протягом першого дня говорили про особливості підготовки фахового молодшого бакалавра в умовах сучасних викликів, акредитацію освітньо-професійної програми закладів фахової передвищої освіти, центр кар’єри як інструмент реалізації інноваційних стратегій професійного становлення студентів і “Портфоліо у хмарі” – цифрову технологію, що допомагає розкрити потенціал викладача. Крім цього, спікери поділилися досвідом дистанційної співпраці зі стейкхолдерами, створення вебсайту спеціальності, а також представили ідею «Коледж онлайн: віртуальна диспетчерська як центр управлінської комунікації».
Другий день був не менш продуктивним, адже йшлося про музей коледжу в онлайн-форматі, створення кваліфікаційного центру, роль НМЦ ВФПО у впровадженні дуальної форми навчання та моніторинг якості освіти. Доповідачі не оминули увагою й онлайн сервіс Genially як сучасний погляд на освітню взаємодію, електронні освітні ресурси як драйвери змін, а також моніторинг якості освітнього процесу в реальному часі через навчальну хмару “ЛКЛАУД”. Також озвучили не менш важливу за попередні наразі тему – психологічну стійкість як ресурс профілактики професійного вигорання.
Насамкінець підбили підсумки зустрічей та провели тестування завідувачів відділень, закріпивши таким чином отримані протягом підвищення кваліфікації знання.
















