Перші кроки в науку
Студенти Глухівського агротехнічного фахового коледжу СНАУ взяли участі у роботі IX Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні питання викладання суспільних та гуманітарних дисциплін в умовах війни та післявоєнної відбудови».
Захід відбувся в режимі online на базі Навчально-наукового інституту історії, права та міжнародних відносин СумДПУ імені А.С. Макаренка.
Під керівництвом викладача іноземної мови Альони Панасенко юні дослідники обрали тематичну секцію «Європейські цінності в українській освіті», де представили свої наукові доробки англійською мовою.
Відтак, студентка 2 курсу відділення економіки та інформаційних технологій 21Ф групи Анастасія Амеліна у темі своєї доповіді "Learning Foreign Languages and Cultures is the Key to Success in Professional Activity" розкрила важливість вивчення іноземної мови та культур на шляху поступу до оволодіння фахом та успішної кар'єри.
Валерія Подгорна, студентка 1 курсу відділення економіки та інформаційних технологій 11Ф групи, метою своєї розвідки "Implementation of Educational Activities During The War as a Guarantee of European Rights" обрала впровадження онлайн навчання в освітню діяльність ГАФК СНАУ для студентів 1 курсу, де, зокрема, висвітлила позитивні сторони цифрової освіти як доступного навчання для українців в умовах війни, що стало елементом реалізації європейських прав у здобутті знань.
Юлія Суровицька, студентка 1 курсу відділення будівництва 11Б групи у своїй темі "Conditions of Language Personality Development in the Field of European Integration" представила стратегії та умови розвитку мовної особистості в полі європейської інтеграції суспільства.
Студентка 1 курсу відділення агроінженерії 11АГ групи Мілана Марченко в межах теми "The Impact of The Russian-Ukrainian War on Education Applicants in Ukraine" прагнула розкрити вплив російсько-української війни на здобувачів освіти в Україні.
Альона Вікторівна в межах наукового викладу теми "Interculturality in the Finance Classroom within the Context of Content and Language Integrated Learning (CLIL)" та роботи секції представила імплементацію полікультурності засобами фахової іноземної мови, а саме фінансової англійської, за допомогою популярної в Європі та світі методики CLIL-навчання, тобто насичення занять іноземної мови фаховим контентом, що була впроваджена в освітній процес коледжу.
Студенти відразу погодилися на участь у конференції, з ентузіазмом ділилися науковими розвідками, що містили власне бачення окресленої проблеми, і це дуже радувало, адже за талановитою молоддю – майбутнє. Така форма роботи з обдарованими студентами дозволяє практикувати академічне письмо іноземною мовою, розвиває аналітичне мислення та впевненість молодої особистості у виступах перед аудиторією, що у майбутньому дозволить свідомо продовжити навчання у вищій школі й інтегруватися на ринку праці, – прокоментувала Альона Вікторівна.
За вагомий внесок у популяризацію науки студенти та керівник отримали сертифікати.
Насамкінець організатори зазначили, що в такий надважкий час варто дослухатися до думок талановитої молоді, залучати їх до наукового діалогу.